Skal vi få gang i den ungdomsklub ?

2017-11-24

Møde omhandlende "Klub 12"

Under min valgkamp foreslog jeg en model for oprettelse af en eller flere klubber for de unge på Stevns som jeg har beskrevet HER
Og da jeg selvfølgelig står bag mine ord, afholder jeg et kickoff møde.

Jeg vil starte med at fortælle om hvordan konceptet som jeg kender det fungere, og håber så på at vi også kan få en debat igang.

Udfra dette håber jeg at vi som minimum kan nedsætte en arbejdsgruppe, og allerhelst lave en bestyrrelse, så vi kan arbejde videre, det er ikke noget der sker fra dag til dag, men det behøver heller ikke tage forevigt.

Det vigtigste er at der er opbakning fra de unge, så de må meget gerne inviteres, de er dem der skal tage de fleste beslutninger, og så er det vigtigt at vi finder nogle voksne der vil stå bag dem og støtte.

Jeg har allerede fået tilsagn om at Lederen for fritidsområdet kommer, og jeg vil arbejde på at også andre interessenter kommer.

Begivenheden kan findes på Facebook HER

Som politiker er det mig magtpåliggende at fører ord til handling - Og dette er første skridt, jeg ville ikke blot love, foreslå og føre borgerne bag lyset.


Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang