Bloggere søges - Igen

2018-10-17

Jeg søger igen 2 faste unge bloggere, i alderen 14 - 25 år, som har lyst til at skrive om hvad der rør sig iblandt de unge på Stevns.

Da jeg startede dette op var interessen stor, men desværre blev mine bloggere ramt af virkligheden - Eller interessen forsvandt efter kommunalvalget 2017, jeg ved det ikke.

Derfor forsøger jeg igen!

Kravet til Bloggeren er: Du skal kunne skrive sobert, altså uden at svine folk til.
Om du er politisk engageret, eller ikke, er ikke så relevant, og du behøver heller ikke at være enig med min politik! - Så længe du kommunikere på et sagligt plan.

Du behøver heller ikke at have forstand på politik, men jeg håber at du undervejs i processen får interessen.

Du skal helst lave et indlæg hver 14 dag - og minimum hver måned men du må også gerne lave flere.
Og så er det vigtigt at der ikke direkte reklameres for politiske partier (heller ikke ved kun at skrive positivt om det, eller ved kun at skrive negativt om andre)

Da jeg ønsker en bred debat, forestiller jeg mig at bloggeren, skriver i 3 måneder og at der derefter udskiftes, så en anden får ordet.

Ønsker man at fortsætte med at blogge, så vil jeg gerne hjælpe i gang, og man får link til sin blog her på siden.

Hvis interessen er stor vil der komme en liste op med hvornår næste blogger går på.
Er du interesseret så send en mail på info@tomasp.dk
I mailen skal du lave en præsentation af dig selv, indeholdende:
Navn
Alder
By
Samt en kort beskrivelse af hvem du er og hvad du vil skrive om (denne præsentation vil komme her på bloggen hvis du er den første der får lov at blogge)

OBS OBS OBS!! Er du ung og har noget på hjertet som du vil dele ud af en enkelt gang eller 2, så send gerne din tekst, så skal den nok komme op!

De bedste Hilsner
Tomas Patheier

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang